пʼятницю, 19 жовтня 2012 р.

Модуль 9. Рефлексія.


Цей модуль був присвячений диференційованому підході до учнів. В процесі навчання це є дуже важливим, тому що потрібно орієнтуватися на особистість учня , на рівень його можливостей. Особливо актуальним питання диференціації є під час організації проектної діяльності учнів. Без врахування навчальних потреб учнів, без підбору завдань, які б відповідали навчальним потребам кожного учня зокрема, проектна діяльність буде малоефективна, таке навчання не дасть ніяких результатів. Самим класним була релексація- перегляд мультфільму про "Особистість кожного", що так часто ми хочемо щоб діти наші були чемними, послушними. Але тільки в здорових дітей активне життя. Настрій був сьогодні чудовий.


Немає коментарів:

Дописати коментар